Famkes erewedstrijd: sponsoren bedankt!

Wat een avond!

Famke's erewedstrijd was onvergetelijk. Ze straalde op het veld met haar team en haar wens om nog een keer te spelen met haar MO16-2 team kwam uit. Haar glimlach en stralende ogen spraken boekdelen. Die avond leek ze even niet meer ziek. De avond had een roze randje, van de wedstrijdbal tot de lucht die roze kleurde.

Met een videoboodschap van oud-hockeykeeper Joyce Sombroek en een brief van Anne Veenendaal begon de wedstrijd, waarbij roze het tegen blauw opnam. Famke en haar zusje Yfke stonden in doel tegen het team van haar broertje Tjibbe. Famke vloog over het veld en met enkele geweldige reddingen werd ze de held van de avond. Vader Wiebe floot de wedstrijd af en Famke maakte zelfs een ereronde in haar zware keeperspak.

De avond eindigde met een ontroerende speech van vader Wiebe. Het was een avond vol emoties, maar ook vol warmte van alle reacties en steunbetuigingen, zowel lokaal als landelijk. De wens van Famke om geld op te halen voor het Prinses Máxima Centrum is meer dan vervuld, met een opbrengst van € 3371,50! 🙌 Doneren kan nog steeds.

Deze gedenkwaardige avond werd mede mogelijk gemaakt door onmisbare sponsoren, waaronder Bon Aparte, Expert Boeijink, Aero Graphics, HEMA Offringa, HEMA Lodewijks, KNHB, Hockey.nl, Verbunt Hockey, Jumbo Leussink, Bakkerij Nollen, Bakkerij Jochem, Sligro Deventer, PLUS Mensink, Addink Media, Lammerdink, Punkmedia, Houx Sport, Bakkerij Dick ten Broeke, Isabell.nl en Spijker Strafrechtadvocaten. Hun steun heeft bijgedragen aan het realiseren van Famke's wens en het ondersteunen van het Prinses Maxima Centrum. Dank aan al deze fantastische sponsoren! 💙🩷 #FamkesWens #PrinsesMaximaCentrum #Erewedstrijd #Sponsoren.