Famkes erewedstrijd: vrijdag 15 maart 18.30 uur

Famkes erewedstrijd: vrijdag 15 maart 18.30 uur

>>kom bij voorkeur op de fiets<<

Een trotse keepster, dat is onze Famke. Onze topkeepster – zo noemen we haar altijd – Famke de Haan van MO16-2, heeft al veel ballen uit ons doel gehouden. Hoe rustig en lief ze is langs de lijn, zo stoer en vol lef staat ze in het doel. Niks kan haar tegenhouden. In weer en wind staat ze in het doel - een echte teamspeler.

In november werd Famke ernstig ziek. Bij haar werd kanker in haar alvleesklier ontdekt. Ondanks alles, hoe beroerd ze zich ook voelt door haar behandelingen, blijft ze betrokken bij ons team en wil ze op de hoogte blijven van de wedstrijden.

Haar ziekte zal ze helaas niet overwinnen. Famke heeft als wens om nog één keer een wedstrijd te keepen. Afwisselend met haar zusje Yfke wil ze nog een keer op doel staan. Met haar team MO16-2 in een wedstrijd tegen mixO14, waar haar broertje Tjibbe in speelt.

Graag nodigen we jullie allemaal uit om vrijdag 15 maart om 18.30 uur Famke aan te moedigen tijdens haar laatste wedstrijd.

Famke en haar familie willen graag geld inzamelen voor het Prinses Máxima Centrum om ernstig zieke kinderen een kans te geven. Donaties zijn welkom via onderstaande link of QR code in de bijlage.