Zondag 14 mei: Thé Dansant!

Nieuws afbeelding 28-4 We gaan dit seizoen afsluiten met een knaller van een Thé Dansant!

Waar moeten we beginnen?
1. D30-1, H30-1, H45-1 spelen thuis!
2. D30-2, H30-2 en de trimmers spelen een drieluik tegen elkaar!
3. Er is een springkussen voor de kleintjes en er worden twee oppassen geregeld op de club.
4. Er is een clinic voor de jongste jeugd incl. vriendjes en vriendinnetjes voor kinderen van 4 tot 10 jaar.
5. We hebben lekkere loaded fries met kipsaté, gin tonics, biertjes en er draait een DJ lekkere plaatjes!
6. De zon gaat keihard schijnen, dus het wordt een mooie familiedag. 🌞

Dus trommel je familie op, informeer je tegenstanders, nodig je buren uit om een dansje mee te komen doen, zorg voor een tribune vol publiek, drop je kinderen bij het springkussen of de clinic en geniet van een lekkere zondagmiddag!

Aanmelden voor de clinic van de jongste jeugd kan via evenementen@lochemsehockeyclub .nl. De kosten bedragen € 5 per deelname en is inclusief clinic, drankje, broodje knakworst en ijsje.

Zien we je daar?