Onze nieuwe voorzitter

Graag stellen wij de nieuwe voorzitter van de LHC aan jullie voor: Hetty Helder. Met enthousiasme dragen wij haar als voorzitter van het bestuur van de LHC voor. Wij verwelkomen haar in ons bestuur, waar zij per direct informeel de rol van voorzitter op zich zal nemen, een positie die ruim een jaar vacant was en waarvan we ontzettend blij zijn die te kunnen vervullen met de komst van Hetty. Uiteraard zal de ALV nog formeel moeten instemmen met haar benoeming. Tot dat moment hopen wij dat alle LHC’ers haar met enthousiasme ontvangen in deze nieuwe rol.

Een bekend gezicht

Voor velen van jullie zal Hetty een bekend gezicht zijn. Al vele jaren is zij actief betrokken bij de LHC. Ze is al sinds 2006 een vertrouwd gezicht langs de zijlijn als scheidsrechter en als opleider van nieuwe fluiters. Maar ook daarvoor was Hetty al actief betrokken, niet zelf als hockeyer maar als ouder van hockeyende kinderen en partner van haar hockeyende man en lid van verschillende commissies binnen de club.

Hoe zit het met de arbitragecommissie?

Met de nieuwe rol van Hetty als voorzitter van het bestuur zal zij niet meer actief zijn in de arbitragecommissie. Gelukkig is het goed georganiseerd in deze commissie. Martin Hovius en Arnold de Lange blijven actief in de arbitragecommissie, waarbij Arnold vanaf nu de planningen op zich neemt. Vanaf volgend seizoen voegt Marijn Schellekens zich bij de arbitragecommissie.

Het voorbeeld van Hetty volgen?

Een aantal bestuursleden heeft zijn of haar termijn vervuld en zij zouden graag afgewisseld worden. Wil jij het stokje overnemen van de penningmeester,secretaris of zie jij een andere rol voor je? We horen het graag!

Ook onze ledencommissie, die zich bezighoudt met het verwelkomen van nieuwe leden, zoekt versterking, net als de barplanning. Zonder vrijwilligers zijn wij nergens!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben over de voorgenomen benoeming van Hetty als voorzitter, klop dan gerust aan bij ons.

Met sportieve groet,

Frank Fox, Matthy Fett, Marc Seesing, Wouter Creutzberg, Ivo Luijendijk en Marieke Leussink