Waarom Meisjes B1 (seizoen 17-18) genomineerd is voor jeugdsportploeg van het jaar

Sportverkiezing Lochem: Meisjes B1 seizoen 2017-2018

Dit meisjesteam, samengesteld vanuit maar liefst vier verschillende teams, vormde vanaf het begin van het seizoen een eenheid.
Door hard werken, saamhorigheid, plezier en wilskracht mochten ze zichzelf belonen met het kampioenschap in hun klasse. In het gehele seizoen hebben de meiden op twee wedstrijden na alles winnend kunnen afsluiten.

Met sterk positiespel, overtuiging en zelfvertrouwen hebben alle meiden zich ontwikkeld, zowel op persoonlijk vlak als op teamniveau. In de zaalcompetitie wist het team in de zware 1e klasse goed mee te doen. In de laatste thuiswedstrijd, na een spannende finale, liepen ze op 1 goal na het zaalkampioenschap mis. Ook hier heeft het team laten zien een (h)echt collectief te zijn; De basis voor een teamsport. Daarom verdient dit hechte team samen met hun begeleidingsteam een nominatie voor jeugdsportploeg 2018.

Behaalde prestatie:

Kampioen competitie 2017-2018

U hoort het zodra we kunnen stemmen.