LHC gaat CASHLESS!

Lochemse Hockey Club gaat over op een volledig cashless betaalsysteem. Dit betekent dat we in de toekomst niet meer contact kunnen betalen aan de bar maar uitsluitend met PIN, met de nieuw aangeschafte LHC-Clubcard en met de KNIP app op je mobiele telefoon.

Deze nieuwe Clubcard heeft een aantal voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven en/of die van je kind, het is veel handiger in de bar en het is veiliger dan contact geld.

We gaan CASHLESS gefaseerd invoeren. De LHC-Clubcard ligt vanaf medio april in de kantine. Deze Clubcard is vooral handig voor de jongste jeugd die niet over een PIN-pas of mobiele telefoon met KNIP app beschikt.

We streven er naar om na de meivakantie volledig cashless te zijn, vanaf dan kun je niet meer contant betalen aan de bar.

Via facebook en de website wordt alle informatie verstrekt zodat een zo soepel mogelijke overgang naar cashless kan worden gemaakt. Houd de site dus goed in de gaten de komende periode.