Wat een weekend!

Zo....waar we moeten we beginnen? Wat een weekend joh! De club is voor de volle 100% benut. Dit zouden we elk weekend moeten hebben!

Op vrijdagavond stond de bekerwedstrijd gepland van @lhc.dames1! Een spannende wedstrijd tussen Zutphen en Lochem, die uiteindelijk na spannende shoot-outs eindigde in het voordeel van Zutphen. Maar wat een publiek, wat een energie, wat een avond! πŸ€©πŸ’™πŸ–€

MO12-1 en MO12-2 speelden vooraf ook nog een oefenwedstrijd tegen elkaar en mochten mee het veld op voor de line-up. πŸ₯°

Ook werd er een brainstormavond georganiseerd om te bedenken hoe we aan meer leden kunnen komen! πŸ’ͺ

De avond werd dansend afgesloten! πŸ•ΊπŸ’ƒ

Zaterdagochtend startte het wielerevenement Strade Bianche op ons terrein en stond er een vol hockeyschema op het programma. πŸ‘πŸš΄πŸš΄β€β™€οΈ De warme chocomel en  verse broodjes vlogen over de toonbank. Strade Bianche pakte nog een gezellige avond mee in het clubhuis, want het was koud en nat!

Zondagochtend weer fris en fruitig voor bijna alle thuisspelende seniorenteams en het vervolg van Strade Bianche! 🌞 De zon scheen, de band speelde muziek en er werd VEUL friet gegeten en bier gedronken.

Kortom; een geslaagd weekendπŸ₯‚