Even voorstellen!

Even voorstellen 😊

Mijn naam is Annemiek van Drunen en ik ga het aankomende seizoen de barwerkzaamheden op me nemen. Ik heb deze taken overgenomen van Wim Lonink en Quirine Bas. Dank voor jullie inzet het afgelopen seizoen!

De afgelopen weken heb ik in samenwerking met het fantastische A-team, Sander Pronk, Arnold de Lange en Hetty Helder heel hard gewerkt om een frisse start te maken dit seizoen. Vanuit diverse hoeken begreep ik dat er behoefte was aan meer duidelijkheid, een aantal veranderingen, overzicht en communicatie. En daar hou ik van, dus dat komt goed uit!

Wat is er allemaal veranderd? Een hele hoop en tegelijkertijd niet zoveel! Ik heb geluisterd naar de ideeën en opmerkingen in de afgelopen seizoenen en daar mijn eigen draai aan gegeven.

De belangrijkste veranderingen zet ik hier voor je op een rijtje:
1. We hebben een ‘nieuw kassasysteem’ plus pinapparaat. Hetzelfde systeem, maar lekker up to date en met een pinapparaat waarop je weer ziet of je 2 of 200 euro afrekent.
2. Ik heb wat producten toegevoegd aan het assortiment. Zo kan je op zaterdag drie verschillende verse broodjes kopen en een kom soep. Ook zijn er bananen en appels te koop. Zo komt er dus ook een mogelijkheid om iets gezonds te bestellen. Uiteraard, de tosti’s en vette hap blijven ook.
3. De prijzen zijn veranderd. Ja, het was nodig. Hard nodig. De prijzen waren al eventjes niet meer veranderd waardoor het voor sommige producten niet eens kostendekkend was. Dus ja, voor een aantal producten betaal je meer vanaf dit seizoen. De flesjes Spa Blauw en Spa Rood en het fruit is juist goedkoper geworden, zodat je gestimuleerd wordt om ook (af en toe) een gezonde keuze te maken.
4. We hebben een ander koffiezetapparaat van Rombouts. Dus geen filterkoffie en bonenkoffie meer, maar een apparaat speciaal gemaakt voor de horeca met een enorm gebruiksvriendelijk gehalte, waardoor iedereen het apparaat kan bedienen. Het is automatisch aangesloten op het water en het heeft geen schoonmaak nodig. De prijs van de koffie is dus wat aangepast, maar de kwaliteit en het gemak ook!
5. We gaan geen gebruik meer maken van wegwerpbekers. De koffie komt in fijne kopjes, bier en wijn in glazen en de ranja in hard plastic bekers. Hiervoor hebben we iedereens hulp nodig om alle materialen aan het eind van de zaterdag en zondag weer in het clubhuis te krijgen.
6. We hebben andere wijnen via Alexander Loeffen. Een lekkere witte wijn, rode wijn en rosé. En deze wijnen worden geschonken in een écht wijnglas.
7. Elk team heeft dit jaar een barhoofd aangeleverd. Elsemiek van Gaalen en Ellen Zanderink gaan de barhoofden indelen. Hopelijk allemaal tegelijkertijd met een bardienst uit hetzelfde team, zodat er ook nog eens gezellig samengewerkt kan worden!
8. De voorraad is bijgewerkt! De diepvriezen en koelkasten zijn schoongemaakt. En Ab heeft een prachtige voorraadstellage voor mij gebouwd achter de bar, zodat de voorraad makkelijker en efficiënter kan worden weggewerkt.
9. Ik heb alles in de keuken gestickerd, zodat je in een oogopslag kan zien welke lade je wel moet opentrekken én waar je alle spullen moet opbergen. De keuken was toe aan een grote schoonmaak, dus die heb ik opgeruimd. Ik zal vast ook dingen hebben weggegooid die niet weggegooid hadden mogen worden!
10. Er is een ijsjesdiepvries gekomen. Die staat in het clubhuis, zodat iedereen de ijsjes kan zien en makkelijker een ijsje kan kiezen.
11. Er is een nieuwe prijslijst. Barber van Leeuwen heeft dit mooie bord speciaal voor de club ontworpen!
12. En als klap op de vuurpijl hebben we twee nieuwe JBL-boxen met de mogelijkheid tot een aansluiting van een microfoon. Handzaam voor iedereen, makkelijk aan te sluiten op elke telefoon, met een dongel gelijk een microfoon aangesloten, aan te sluiten op elkaar zodat veld 1 en veld 2 bereikt worden en geluid om door een ringetje te halen! He-le-maal super! Ze zijn bedoeld voor een gewone zaterdagmiddag, maar ook voor een gezellig feestje. Ze zijn van ons allemaal, dus wees er zuinig op!

Er zijn nog meer dingen veranderd, maar dit zijn de grootste en belangrijkste veranderingen.

Mocht je iets opvallen, iets wensen, iets willen toevoegen, weghalen, veranderen, laat het me vooral weten!

Geniet nog even van de laatste vakantieweek en tot 31 augustus, tijdens het Lustrum!