LHC lustrum - 90 jaar jong en springlevend!

Beste leden en oud-leden van LHC, de mooiste hockeyclub in de Achterhoek,

We gaan er op zaterdag 31 augustus een fantastische dag van maken! Vanaf 15.00 uur zijn de deuren geopend voor een gezellige middag en avond samen.

Zoals eerder gezegd, is er voor ieder wat wils! Voor Jong en Oud, zodat het een echte clubdag wordt.

Voor de jongste jeugd komt Atelier Goed Idee. Zij zorgen dat de kinderen geschminkt worden en dat er een mega bellenblaas is. Ook wordt er een photobooth gecreëerd waar iedereen met gekke verkleedspullen leuke foto’s kan maken. Er komt een creatieve tafel waaraan ze kunnen knutselen en de kinderen kunnen boogschieten!

Voor de oudere jeugd is er een stormbaan! Ze kunnen helemaal losgaan en wedstrijdjes tegen elkaar doen.

In de middag is er écht lekker eten in diverse foodtrucks, waaronder de Kippen Preuverie!

Ook zal de Heikamp er met een Pannenkoeken-foodtruck staan.

Om 16.00 uur wordt er een drieluik gespeeld tussen Oud-Dames 1, Nieuw Dames 1 en Jong Dames 1 op veld 1. Vanaf het balkon kunnen we dan onder het genot van een hapje en een drankje kijken wie dit gaat winnen!

In de avond komen de Pianoco’s livemuziek spelen op verzoek, dus jij laat weten wat ze moeten spelen en ze spelen het!

Natuurlijk wil je daar bij zijn sámen met je (oud-)teamgenoten! Meld je aan via deze link!

Aanmelden kan nog tot 1 augustus, dus nog precies 1 week te gaan!

Tot zaterdag 31 augustus!