NK DO25-1 Lochemse Hockeyclub

NK DO25-1 Lochemse Hockeyclub

Op zondag 23 juni mogen de dames onder 25 aantreden op het NK. Met een bus vertrokken we in alle vroege richting Amstelveen, samen met een grote groep supporters.

Na een prachtig aanmoedigingsfilmpje te hebben gezien en inspirerende woorden van de coaches, startte het NK om 10 uur.

Famke zat bij ons op de bank als special guest. Fijn dat je mee was Famke, samen met Tjibbe, Yfke en Wiebe!

De teams in de poule waren aan elkaar gewaagd. Drie teams, waaronder Lochem, verdienden 4 punten uit 3 wedstrijden.

Op aantal doelpunten greep Lochem net naast een halve finaleplek. Het was een onvergetelijke ervaring, die we niet hadden willen missen. En niet te vergeten: DO25-1 hoor gewoon bij de beste 6 van Nederland!

Daar zijn we enorm trots op!

Na afloop kregen we taart van de jarige Karin, moeder van Maureen :-)

Met opgeheven hoofd keerden we weer terug naar onze mooie Achterhoek. Het was een gezellige bende in de bus met karaoke, grappen en grollen. De dag werd afgesloten op het terras in Lochem.

Supporters bedankt voor jullie aanwezigheid en aanmoediging!

DO25-1 LHC