LHC lustrum - 90 jaar jong en springlevend!

Beste leden en oud-leden van LHC, de mooiste hockeyclub in de Achterhoek,
We gaan er op zaterdag 31 augustus een fantastische dag van maken! Vanaf 15.00 uur zijn de deuren geopend voor een gezellige middag en avond samen.

LHC lustrum - 90 jaar jong en springlevend!

Klik hier voor meer informatie & aanmelden!

Leer nieuwe hockeyskills van een Hoofdklasse topper!

Leer nieuwe hockeyskills van een Hoofdklasse topper! Noor de Baat komt naar het hockeykamp in de zomervakantie Direct aanmelden voor het hockeykamp? Klik hier!

NK DO25-1 Lochemse Hockeyclub

Op zondag 23 juni mogen de dames onder 25 aantreden op het NK. Met een bus vertrokken we in alle vroege richting Amstelveen, samen met een grote groep supporters.

Geslaagd voor de spelregelcursus!

En nog zes geslaagden bij het spelregelexamen: Valentijn, Deni, Kick, Hanne, Bo en  Meike: gefeliciteerd!

van 't bestuur

Inloopochtend 6 juli 10.00-11.30 uur: voortgang plannen veld en clubhuis

Op zaterdag 6 juli is er een inloop ochtend van 10.00-11.30 uur voor de stand van zaken en toelichting op de plannen voor het nieuwe veld en clubhuis.
Kom ook en stel al je vragen!

Sterrendag!

Maarten's Angels werden kampioen bij de dames op de supergezellige Sterrendag op 15 juni. Bij de heren werd Beeks de eerste:

En zonder de organisatie plus alle barmedewerkers en scheidsrechters was het nooit zo'n succes geworden!

heerlijke bbq voor de vrijwilligers van de club

Vanmiddag genoten de vrijwilligers van onze club van een welverdiende bbq! Gelukkig werkte het weer mee en werd het steeds zonniger :-)

Kampioenen bij de Lochemse Hockeyclub!

Kampioenen bij de Lochemse Hockeyclub !
Het lange hockeyseizoen loopt alweer bijna ten einde en tot op de laatste speeldag bleef het spannend. We mogen 4 teams huldigen als kampioen van dit seizoen:
MO14-2

MO12-2 kampioen! Gefeliciteerd!!

WHOOOOPWHOOOOOOP! MO12-2 doet het ook gewoon vandaag! Ze winnen gewoon met 8-0 en sleepten daardoor ook het kampioenschap binnen! Wat een toppers 💪🌞🥳🏑

Vinted voor leuke hockeyspullen!

bij de Vittend waren weer heel wat mooie en leuke hockeyspullen te koop!

MO12-1 kampioen! Gefeliciteerd!!

HOPPPAAAAAAAAA! Wat een kampioenen! 🏑💝💥MO12-1 is vandaag kampioen geworden, maar daar hoort een mooi verhaal bij! Ze begonnen de wedstrijd als de nummer 1 geplaatst, dus je zou zeggen dat ze bij winst sowieso kampioen zou worden. Maaarrrrr....nummer 2 Almelo MO12-1 stond in puntenaantal