Sponsoring algemeen

Wat zou de Lochemse Hockeyclub zijn zonder haar sponsors? Wat zouden leden dan extra moeten betalen voor alle (extra) faciliteiten die de club biedt? Interessante vragen. Duidelijk is dat de Lochemse Hockeyclub heel wat extra kan doen voor haar leden dankzij de enorme inbreng van aanvullende middelen van sponsors, zowel in geld als in natura.

Zo wordt er extra geïnvesteerd in opleidingen voor trainers, scheidsrechters maar vooral extra trainingen voor spelers, in de vorm van clinics en andere specifieke trainingen. We kunnen ons goede velden veroorloven en een adequaat clubhuis. Er is een extra bijdrage voor professionele trainers, voor goede keepersuitrustingen, toernooien, er kan (op bescheiden schaal) deelgenomen worden aan de zaalcompetitie en zaaltrainingen. En er worden vele evenementen georganiseerd met als voorbeeld de vrijwilligersdag, het championsdinner, Lustrumfeesten en de afsluitende clubdag.

Van sponsoring profiteren we dus allemaal. We krijgen méér kwaliteit, voor dezelfde contributie. Anders gezegd: als we de huidige LHC-kwaliteit helemaal zelf zouden moeten betalen, dan zou de contributie zo’n 25%, hoger worden en dat willen we natuurlijk niet!!