hockey_trimhockey

Uitnodiging voor mannen en vrouwen met een hockeyhart. Kom in beweging!

Dat kan met Trimhockey!

Want Trimhockey is voor iedereen, van 18 tot ‘hoe oud je wilt’....

Trimhockey is lekker trainen en een onderling partijtje spelen zonder de verplichting van een competitie. We bieden in verschillende groepen trainingen aan: op  woensdagavond, of op zaterdag- of zondagochtend, een goede sportieve start van het weekend. Ook ideaal als je als ouder je kind op de club hebt afgezet voor zijn of haar training of wedstrijd! Je komt wanneer en zo vaak je wilt.

Een of twee keer per jaar is er een toernooi waar je aan mee kunt doen, zoals het oergezellige en nationaal bekende Witte Wieven Toernooi.

Kortom, de keuze is reuze en de verplichting minimaal, dus eigenlijk geen excuus!

Nog geen ervaring met hockey?

Heb je nog geen hockeyhart en nog nooit een stick in handen gehad? Dat is geen probleem! De ervaren trainer en je medetrimmers maken je snel wegwijs en voor je het weet, speel je een aardig balletje mee. Techniek, tactiek, conditie, alles komt aan bod en we sluiten altijd af met een sportief partijtje, waarbij je zo diep kunt gaan als je zelf wilt. Voor de eerste keren is er een hockeystick te leen, zodat je kunt kijken of het wat voor je is.

Ervaren hockeyer maar geen zin of tijd voor competitie?

Ben je een ervaren hockeyer maar heb je geen tijd meer voor het competitie gebeuren? Bij ons spelen genoeg trimmers met dezelfde ervaring en instelling.

De trainingen en oefeningen zijn zo gemaakt dat ieder op zijn of haar eigen niveau meedoet. En ja...de gezellige derde helft houden wij uiteraard in ere, in de vorm van een lekkere bak koffie na de training!

Nieuwsgierig geworden? Kom gewoon langs en hockey mee! Of bel met Joëlla voor extra informatie (T 06 2072 7153) of mail [email protected]

Je bent van harte welkom op:

woensdagavond van 20.15 tot 21.30 uur
zaterdagochtend van 8.30 tot 9.45 uur