Campo LHC


Wie?   
O12, O14 en Introducees
Waar?
 Lochemse Hockey Club

Wat?  Tentjes, spellen, bonte avond, hockey en meer
Prijs?
  85 euro per persoon


Ben jij erbij van vrijdag 3 tot zondag 5 juli? De Lochemse Hockey Club organiseert dan voor de tweede keer Campo LHC!


Bij Campo draait het vooral om plezier maken samen! Ja, we gaan ook zeker een potje hockeyen, maar we gaan ook veel andere dingen doen. Een stormbaan, gekke spellen, een bonte avond, samen koken en eten, slapen op de club in eigen tentjes. Kortom; een weekend om nooit meer te vergeten!


De afgelopen jaren was er altijd een hockeykamp op onze club in de zomervakantie. De nadruk lag daar heel erg op hockeyen. Bij Campo gaat het vooral om een mooie herinnering creëren met je vrienden, vriendinnen en leeftijdsgenoten.


Vorig jaar was de allereerste editie van Campo. Dit jaar gaan we voor de tweede keer los en niet één maar twéé nachten! Ben je nog niet eerder geweest? Vraag dan eens iemand anders naar zijn/haar ervaring! 


Ben je nog nooit eerder op (dit) kamp geweest en heb je allerlei vragen, zoals: Vind ik het wel leuk? Wie gaan er dan allemaal naartoe? Wie zijn de stafleden? Wat krijgen we te eten? Kan ik daar wel goed slapen? Wat als ik ’s nachts naar de wc moet? Welke activiteiten gaan we allemaal doen? Moet ik dan ook afwassen? 


Laat je vooral niet tegenhouden door al deze gedachtes! Je komt er maar op één manier achter en dat is door het te gaan doen. Je komt in ieder geval met veel verhalen thuis!


Dus schrijf je in via het inschrijfformulier! Regel je eigen tentje of enorme tent waar je alleen, met iemand anders of met acht anderen in gaat liggen. Spreek af met een teamgenoot of een vriend of vriendin van buiten de club. Bedenk alvast een goede act voor de bonte avond, want er zijn mooie prijzen te winnen.


Na de inschrijving ontvang je een bevestiging en een paklijst, zodat je weet wat je allemaal mee moet nemen.


We zien jullie graag op vrijdag 3 juli!


Martin en Annemiek

Breadcrumbs


Deel deze pagina