Thé Dansant

zondag 22 mei 2022   |   11:00 - 19:00   |   Bar,Clubhuis
Een TD: Een begrip in de hockeywereld, nog onbekend in het Lochemse bos. Maar....daar gaan we verandering in brengen! Een aantal keer per jaar zal er een TD georganiseerd gaan worden.

Zondag 22 mei spelen (bijna) alle seniorenteams thuis. Tijd voor een feestje dus!

Wij zorgen voor genoeg drankjesburgers van de barbecue en muziek! De barbecue gaat aan om 13.00 uur, de DJ haakt om 15.00 uur lekker in en we eindigen om 19.00 uur dansend.

Iedereen is welkom, dus neem je gezin gezellig mee en motiveer je teamgenoten en tegenstanders om ook te komen.

Van 11.00 tot 16.30 uur kunnen de teams aangemoedigd worden, want na twee jaar zonder support wordt het weleens tijd voor wat aanmoedigend publiek.

Wij gaan niet werken met individuele aanmeldingen, maar wij ontvangen graag per team of commissie het aantal aanmeldingen die komen. Check ook even je tegenstander als je op die zondag speelt of ze komen! Aanmelden voor zondag 15 mei bij Annemiek van Drunen 06-47779757 of Nynke Colvoort 06-47114540.

Nog een afsluitende huishoudelijke mededeling: de club is tegenwoordig cashless!

Zin in! Tot dan 🤩

TD-commissie