inleveren shirts, keepersmaterialen etc.

maandag 1 juli 2019   |   18:30 - 20:30   |   Clubhuis

Beste coaches en teammanagers,

Het seizoen loopt alweer teneinde en dus is het binnenkort weer tijd om gezamenlijk per team de shirts, keepersuitrustingen, ballen en maskers in de originele tas in te leveren.

Op maandagavond 1 juli 18:30 – 20:30 uur zitten Julius Kayser, Wim van Hall, Sisca Bosma en Petra Fokkema op de club klaar om alles in te nemen. Mocht de coach, teammanager of keeper verhinderd zijn op deze dag, zoek dan even een ouder die dit klusje wil waarnemen.

KEEPERS LET OP!Ook al blijven jullie het volgende seizoen keepen, jullie uitrusting moet ingeleverd worden! Label de tas met je naam en team. De keepersshirts moeten samen met de shirts van het team ingeleverd worden.
LET OP! Ballen en maskers dus bij de keepersuitrusting en het keepersshirt in de shirtjestas van het team inleveren.
Misschien overbodig om te noemen, maar ook de sponsorshirts moeten ingeleverd worden. Wij zorgen dat ze weer bij het juiste team terecht komen.

Sportieve groet,
Julius Kayser, Wim van Hall, Sisca Bosma en Petra Fokkema