ABN AMRO Stick bij stick C-toernooi

zondag 16 juni 2019   |   09:00 - 18:00   |   Bar,Clubhuis,Gras 1,KG1,KG2

Op één van de mooiste accommodaties van het land, te midden van de Lochemse bossen, organiseren wij op zondag 16 juni 2019 wederom ons gezellige ABN AMRO Stick-by-stick C Toernooi.

Elk jaar ontvangen wij teams vanuit het hele land, van Rotterdam tot Delfzijl. Dit ééndaagse toernooi wordt voornamelijk op kunstgras gespeeld, maar afhankelijk van het aantal deelnemende teams zullen enkele wedstrijden ook lekker ‘old school’ op gras worden gespeeld. Het niveau is divers, van subtop tot 4e klasse. Uiteraard worden de diverse teams zoveel mogelijk naar sterkte ingedeeld.

Wij zorgen voor: Lunch, drinken, goede DJ, mooi weer en leuke, gezellige wedstrijden.

Kosten zijn €175,-.per team van 12 spelers en 2 begeleiders. Elke speler of begeleider extra kost €5,-.

Voor meer informatie: Isabel van Zuthem, 0614493388 of Renee Klein Woolthuis, 0622782139