Nieuwe CS+ scheidsrechter in Lochem en nóg meer fluitnieuws

Nieuws vanaf de zijlijn! De LHC is weer een CS+ rijker! De kenners weten dat dit een clubscheidsrechter-plus is. Als CS+ scheidsrechter kun je alle wedstrijden op de club fluiten die niet door Bondsscheidsrechters worden gefloten. Onlangs deed Antal Geerdink zijn eindtoets. Hij floot een wedstrijd van Heren 30-1 en het beantwoordde een 10-tal pittige spelregel-vragen. Daarna kon hij door Martin Hovius als CS+  scheidsrechter geïnstalleerd worden.

Antal: proficiat en een mooie verdere fluitcarrière gewenst!

Dat is niet het enige fluitnieuws van de club. We hebben ook weer veel jeugdleden om te feliciteren met het succesvol afronden van de spelregelcursus!

Warner, Bente, Wiebe, Maartje, 2x Floris, Mats, Teije, Julius, Pieter, Roel, Matthijs, Frouke, Luuk, Maaike, Tess, Roemer, Boris, Laura, Senne en Pip: gefeliciteerd! Jullie hebben inmiddels misschien zelfs wel jullie fluittalent in de praktijk kunnen brengen op onze velden. Geweldig dat jullie geslaagd zijn, super gedaan, kanjers!