Uitnodiging ALV LHC - woensdag 23 maart 2022

Graag nodigen we alle LHC'ers uit voor de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering (ALV) van onze club. Deze vindt plaats op woensdag 23 maart 2022 in het clubhuis om 19.30 uur. Inloop is vanaf 19.00 uur.

Naast de formele onderwerpen rond financiĆ«n en bestuurswisselingen, is er dit keer een extra aanleiding om zelf aanwezig te zijn. De toekomstplannen van de LHC, mét de voorgenomen aanleg van het nieuwe (water)kunstgrasveld komen tijdens de ALV aan bod. Iets waarvan we hopen dat leden, ouders en vrijwilligers niet alleen meer van willen weten, maar ook bij betrokken willen zijn.

We hopen dat er van alle teams leden aanwezig zijn! Ook alle vrijwilligers als coaches, managers, spelleiders, trainers, scheidsrechters en bar- en accommodatieteam zijn speciaal uitgenodigd. Zonder jullie betrokkenheid kan onze vereniging niet functioneren!

Hoewel coronamaatregelen geen hindernis meer vormen voor aanwezigheid, verzoeken we je wel aan te melden. Dan hebben we zicht op de hoeveelheid aanwezige leden. Graag via [email protected].

De agenda staat op de website en is per mail verstuurd aan de leden.

Graag tot ziens op 23 maart namens het bestuur