Uitgifte nieuwe shirts

Komend seizoen gaan we over op de nieuwe wedstrijdshirts !

De uitgifte daarvan zal plaatsvinden op:
vrijdag 27 augustus van 19.00 tot 21.00 uur voor senioren / veteranen
zaterdag 28 augustus van 08.30 tot 12.00 uur voor junioren F tot en met A

Hoe werkt het?
Een wedstrijdshirt en uitshirt verstrekken we vanaf nu persoonlijk en niet meer per team.

Heb je nog een wedstrijdshirt- en uitshirt, dan moet je deze inleveren, aangezien we niet meer spelen (ook niet trainen) in de oude shirts. Uitzondering is als er geen verstrekt is vorig seizoen.

Je houdt je eigen nieuwe shirts; bij slijtage of maatwissel zal op de website aangegeven worden waar je terecht kunt. Bij einde lidmaatschap zullen de shirts ingeleverd moeten worden.

Keepers zullen het shirt bij de uitgifte van de keeperspullen ontvangen.

Voor alle andere hockeyspullen: bezoek HOUX in Zutphen
Voor broekjes, rokjes en sokken met LHC-logo kunnen je terecht bij HOUX in Zutphen of via de webshop: https://clubs.reeceaustralia. com/nl/lochemse-hockey-club.

En heb je nog nieuwe hockeyschoenen of een stick nodig? Ook voor alle andere hockeyspullen kun je terecht bij de nieuwe hockeyafdeling van HOUX in Zutphen. Er zijn vanaf 16 augustus vele koopavonden met mooie kortingen! Dit is op de club en via social media kenbaar gemaakt.

Teamsponsoring?
Wil je een team sponsoren? Dan kan dat natuurlijk weer op de vesten / jacks! Met de nieuwe shirts kan dit niet meer op de shirts. Heb je interesse in teamsponsoring? Mail sponsoring@lochemsehockeyclub. nl en we nemen even contact met je op.

We willen het aantal uitgifte momenten beperken dus zien we je graag de 27e  en 28e!

Lotte, Loes, Sisca