LHC zoekt ervaren trainer!

De Lochemse Hockey Club is op zoek naar een ervaren trainer!

De LHC zoekt een trainer (m/v) die komend seizoen wil trainen op onze prachtige locatie midden in het bos. We hebben daar twee kunstgrasvelden tot onze beschikking.

Wie zoeken we?

De trainer die we zoeken kan begeleiden in de combinatie van de top, de breedte, de jongste jeugd en de veteranen. Een alleskunner met hockeyinzicht en eigen ervaring op hockeygebied. Een enthousiasteling die zijn/haar kennis wil overbrengen op de spelers. Wij zoeken een kandidaat die al ervaring heeft als (hoofd)trainer en (bij voorkeur) in het bezit is van een HT3 diploma.

Bouw mee aan onze club

We verwachten dat de trainer de spelers individueel en als team technisch/tactisch op een hoger niveau weet te brengen. De trainer kan een team bouwen en deelt de drive van de groep en onze gezellige familieclub om prestaties neer te zetten.

Specificaties over de arbeidsvoorwaarden, zoals trainingsdagen en -tijden, salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden, komen in een eventueel gesprek aan de orde.

Contact
Heb jij de potentie en de ambitie om bij onze club te werken en wil je ook volgend seizoen aan de slag? Mail dan je cv met een motivatie naarTom van der Laan, voorzitter Lochemse Hockey Club: voorzitter@lochemsehockeyclub. nl.