Nieuw: speciale LHC webshop van Reece

Nieuws afbeelding 18-7 We gaan het nieuwe seizoen in met een nieuw sponsorcontract met kledingmerk REECE uit Deventer en sportwinkel HOUX in Zutphen. Voor de leden én de club zal dit contract financieel beter uitpakken, het zal efficiĆ«nter werken door de eigen webshop. En tot slot betekent het dat we komend jaar het tenue stapsgewijs gaan vervangen.

Onze LHC webshop
Onze eigen LHC webshop van Reece is nu live. Alle leden krijgen een eigen login en bestellen in de LHC webshop van Reece met 15% korting. Ga vooral zelf even kijken in de webshop.

Zomervoordeel bij HOUX
Alle leden krijgen bij sportwinkel HOUX in Zutphen 10% korting. Op de speciale zomerkoopavonden tot 20% korting: 17 t/m 21 en 24 t/m 28 augustus, en 31 augustus t/m 4 sept. Tussen 18 en 20 uur en op koopzondag 30/8 de hele dag.

Nieuw clubtenue
Vanaf nu te bestellen: nieuwe sokken met logo (zie foto voor een impressie). Ook hebben we vanaf nu nieuwe broeken, rokjes en uitbreiding van LHC jasjes, vestjes e.d.

Vanaf seizoen 2021/2022 krijgen alle leden nieuwe shirts. Hoe dat er precies uit zal gaan zien, laten we natuurlijk nog weten!