Tip voor teamuitje

De nieuwe teams zijn nét bekend, het hockeyseizoen zit er alweer bijna op! Hoe leuk is het om het seizoen af te sluiten met je oude team? Een tip! Klimbos Achterhoek in Ruurlo opent op zaterdag 20 juni de nieuwe junior route. Voor leden van de Lochemse Hockey Club heeft Klimbos Achterhoek een leuke actie.

Midzomerklimmen op 20 juni

Op de openingsdag van de nieuwe junior route is het Midzomerklimmen, en is het Klimbos tot 22:00 uur open. Op 20 juni mogen de leden van LHC klimmen tegen gereduceerd tarief. Juniortickets zijn €12,50, reguliere tickets €17,50. Twee begeleiders klimmen gratis mee, bijvoorbeeld je trainer en coach of manager.

Wil je wél je teamuitje hier doen, maar op een andere dag?

Dat kan. Voor andere dagen geldt een speciaal tarief van €13,95 voor juniortickets en €17,95 voor reguliere tickets.

Wat moet je doen?

Stuur een mail naar [email protected]en vermeld dat je lid bent van LHC. Het Klimbos neemt dan contact op om een datum te prikken.

Veel plezier met de laatste weken van het seizoen!