In de mailbox: de eerste editie van de digitale Kreet!

Tijd om je e-mail te checken, want de eerste editie van de digitale Kreet is deze week verstuurd!

Wat is de digitale Kreet?
Voor sommigen een oude vertrouwde naam, voor anderen misschien een groot vraagteken. De Kreet was "vroeger" het clubblad van de Lochemse Hockey Club. En ondanks alle verschillende vormen van communicatie die we bij de LHC inzetten - van onze website tot Facebook en Instagram en natuurlijk de appgroepen en mails vanuit de TC - gaan we vanaf nu regelmatig een digitale nieuwsbrief aan onze leden versturen. En zodoende hebben we De Kreet in alternatieve, digitale vorm nieuw leven ingeblazen.

Heb je de digitale Kreet niet ontvangen?
Check voor de zekerheid de 'spam folder' voor ongewenste mails , want het kán zijn dat de nieuwsbrief daar terecht is gekomen. Vind je 'm daar inderdaad, markeer dan de afzender als 'veilig', zodat je de volgende editie gewoon in de inbox ontvangt.
Vind je de nieuwsbrief óók niet tussen de ongewenste e-mail of reclame, check dan of je mailadres in LISA wel up to date is; dat is namelijk het bronbestand.