Geen hockeyactiviteiten, clubhuis dicht, geen toegang tot velden

De zon schijnt, de velden liggen er mooi bij én je wilt fit blijven. En toch vragen we iedereen met klem om niet naar de hockeyclub te gaan. De overheid heeft besloten dat alle sportverenigingen/complexen in Nederland hun deuren moeten sluiten, in elk geval tot en met 6 april, als gevolg van de Corona-uitbraak. Dat geldt vanzelfsprekend ook voor alle hockeyverenigingen en dus ook voor de LHC.

Bovendien heeft de overheid deze week de maatregelen verscherpt en laten weten dat er op het overtreden van ingestelde maatregelen boetes kunnen worden uitgedeeld. Dus ook éven een balletje overslaan kan in ieder geval tot 6 april niet op de LHC. Voor alle vragen over de Corona-uitbraak in relatie tot hockey verwijzen we graag naar de speciale pagina van de KNHB

Hockeychallenge #keepplaying

Wat natuurlijk wél kan is bijvoorbeeld meedoen aan de Instagram-challenge #keepplaying. Vermeld dan natuurlijk wel even #lochemsehockeyclub. Dan kunnen we allemaal meekijken.