Maatregelen LHC rondom Coronavirus

Nieuws afbeelding 12-3 Beste leden van de LHC,

Wij volgen als hockeyclub per direct volledig het advies op van de knhb betreft de maatregelen omtrent het Coronavirus.

Niet alleen zijn alle competitie wedstrijden tot en met 31 maart afgelast maar ook gelasten wij per direct alle hockey activiteiten van onze club tot en met 31 maart af.

Dat wil zeggen dat er vanmiddag dus geen trainingen zijn, de 10-minutengesprekken vanavond niet doorgaan, en ook alle andere bijeenkomsten op de club of in het clubhuis komen per direct te vervallen voor de gehele maand maart.

Hoe zich dit in de komende weken verder ontwikkelen gaat weet ik net zo min als u. Wel zullen wij als club zorgen dat hetgeen wij besluiten duidelijk op de website van de club zal staan.

Sportieve groet namens het bestuur,
Tom van der Laan