GEZOCHT: GASTVROUWEN EN GASTHEREN BIJ DE LHC

In het verleden verzorgden wij op de club op de zaterdagochtenden een ontvangst voor bezoekers door twee gastheren en/of gastvrouwen. Wij willen dit als gastvrije club nieuw leven inblazen!

Wat doet een gastheer of gastvrouw?

Met hun speciale jacks zijn de twee gastheren of gastvrouwen goed herkenbaar. Zij ontvangen de bezoekende teams vlak voor ons clubhuis en heten hen welkom, maken de gasten snel wegwijs m.b.t. de kleedkamers en het speelveld, delen koffiemuntjes uit, etc.

Leuk! Maar wat betekent dit initiatief?

Er is een ploeg bereidwillige ouders/leden nodig die 1x per zes weken van ca. 9.00 uur tot ca. 11.30 uur op de zaterdag deze taak op zich wil nemen. Vaker mag natuurlijk ook, maar 1x per 6 weken lijkt ons een te behappen tijdsinvestering. Deze inzet zal in principe op de dagen van de thuiswedstrijden van uw kind zijn, met als insteek dat u naar de wedstrijden van uw kind kunt kijken.

Dit wil ik wel. Wat nu?

Lijkt u deze vrijwillige taak iets? Dat zou super zijn!

U kunt contact opnemen met Hetty Helder, die dit namens het bestuur coördineert.

Mail: [email protected]