Save the date én helpers gevraagd: Paastoernooi 13 april 2020

Veel LHC-leden weten het al jaren... Je hebt niet écht Pasen gevierd als je niet bij het LHC-paastoernooi bent geweest!

Save the date - maandag 13 april 2020

Ook dit jaar vindt op 2ePaasdag het jaarlijkse familiehockeytoernooi van LHC plaats. Niet alleen een gezellige, sportieve dag met vrienden, familie en bekenden, maar ook hét excuus om niet naar de meubelboulevard te gaan. Zet 13 april 2020 dus alvast in je agenda.

Help jij om deze dag tot een leuk en mooi evenement te maken?

Om deze dag tot een succes te maken kunnen we hulp gebruiken op vele vlakken!

Coördinatie en voorbereiding van de dag, sponsoring, muziek, de bar, wedstrijdschema/tafel, kindervertier tussen wedstrijden in en een beetje zon.Vele handen maken licht werk! Met elkaar is het werk zo gefikst en heeft iedereen een geweldige dag!

Wil je meehelpen het Paastoernooi een succes te maken? Geef je dan op bij Sylvia van Duijn, Hanny de Brauwer of Alice Kiers via [email protected]

En natuurlijk… Vergeet niet om het Paastoernooi te bespreken met je familie, vrienden, buren en je team samen te stellen. Iedereen kan meedoen; slechts 1 LHC-lid is nodig om een team te vormen!

Bijlage