Definitieve trainingsschema 2019-2020

23-6 Beste leden,

Het seizoen is nu definitief afgelopen. Alle kennismakingstrainingen zijn geweest. De G-hockeyers spelen nog een laatste wedstrijd deze week. Er worden alleen nog een aantal toernooien gespeeld op vriendschappelijke basis! We kunnen het seizoen 2018-2019 dus nu écht afsluiten.

De nieuwe teams en het trainingsschema voor 2019-2020 staan vanaf volgende week online in LISA. Daarin kan je zien wanneer je training hebt en wie de trainer is. Onderaan dit bericht staat ook het excel bestand met de trainingen.

Het rooster gaat van start op maandag 26 augustus. Op zaterdag 31 augustus kunnen er oefenwedstrijden worden gespeeld, maar dat gaat in overleg met Anneke Klinkenberg, de wedstrijdsecretaris. Midden-Nederland heeft namelijk officieel tot 1 september vakantie. Op zaterdag 7 en zondag 8 september worden de eerste officiële competitiewedstrijden gespeeld. We starten dus twee weken voor de competitie met trainen.

Zoals jullie weten zal Annemiek van Drunen de LHC gaan verlaten. Maarten Wonink zal vanaf aanstaande maandag de taak als trainingscoördinator op zich nemen. Hij zal met alle begeleiding per team in een app komen, zodat de nodige informatie wordt doorgezet.

Mocht je vanaf 26 augustus nog niet kunnen trainen? Laat het dan even per app weten aan de trainer. Tot en met de D-jeugd verwachten we dat ouders de kinderen afmelden en vanaf de C-jeugd verwachten we dat leden zichzelf afmelden bij de trainer. Alle informatie van de trainers staat in LISA of kan worden gegeven door de begeleiding van de teams.

Een hele fijne zomervakantie gewenst namens de gehele TC!

Tot 26 augustus! Dan maken we er weer een mooi seizoen van.