VeterinnenB

Op dinsdagavond traint Annemiek van Drunen vol enthousiasme de Veterinnen B. Het werd dan ook weer eens tijd om onze geleerde kunsten in een wedstrijd te laten zien. Een tegenstander was door Annemiek snel gevonden. MB3 wilde ons wel in het zweet laten werken.

De datum was zo geregeld dinsdagavond 14 mei om 20.30 uur jl. En dan begint de uitdaging voor Veterinnen B, een compleet team neerzetten incl. keepster. Via allerlei kanalen was het ons weer gelukt een elftal met ook nog eens 6 wissels op te tuigen, want die wissels hadden we echt nodig. Helaas moesten wij het deze keer zonder onze topscorer Lian stellen. Zij is nog herstellende van een nare duimbreuk en hopelijk kan ze na de zomer ons weer vergezellen. Dit alles weerhield haar er niet van om ons aan te moedigen. Uiteindelijk werd de eindstand 5-1 voor MB3. Gelukkig toch nog eentje voor ons Het was voor ons weer een leuke en leerzame avond!

Daarom dank aan Joella, Koen, Britt, Sanne, Lara en een geweldige keepster Anne die veel ballen heeft weten tegen te houden. En natuurlijk niet te vergeten onze geweldige scheidsrechters Julius en Walter voor het fluiten van onze wedstrijd.

Enthousiast, nieuwsgierig geworden? En ben je 30 jaar of ouder en wil je wel hockeyen, maar geen wedstrijden spelen. Wij trainen op dinsdagavond van 20.15 tot 21.30 uur. Je bent van harte welkom om met ons mee te trainen. Ervaring is niet vereist, vooral inzet en enthousiasme.

Wie weet tot snel..

Veterinnen B