Super gave actie bij de Plus

Het is jullie vast niet ontgaan dat de ClubFund-actie van start is gegaan bij PLUS Cornelis.

De kinderen krijgen deze week een gepersonaliseerde brochure mee naar huis waar de actie goed in staat beschreven.

Je kunt bij Plus Cornelis sparen voor leuke fanartikelen met je eigen foto erop en je kunt sparen voor de club. De LHC krijgt voor de gespaarde punten een mooi bedrag waarmee wij leuke dingen kunnen organiseren of trainingsmaterialen kunnen aanschaffen. Verzamel dus zoveel mogelijk punten.

Je kunt ook je buren en familie vragen om mee te helpen met punten sparen!

Degene die aan het eind van de actie de meeste punten heeft verzameld, krijgt een leuk trainingsshirt. Ook worden de punten per team geteld. Het winnende team krijgt een lekkere taart!

Verzamel de punten en lever ze in bij Sisca of Petra. De adressen staan op de brochure die iedereen mee hebt gekregen.

Het adres van de LHC clubfanshop is: www.clubfund.nl/lhc

Promoot deze site zodat iedereen gaat sparen voor fanartikelen en de clubkas van Lochemse Hockey Club!

Vriendelijke groet,

De Sponsorcommissie