We luiden de herfst in!

Na een fantastische zomer is dan nu toch echt de herfst aangebroken. Een herfst waarin we heerlijk kunnen mijmeren over afgelopen zomer, stiekem alweer nadenken over wintersport óf zelfs al over zomer 2019. Ook een herfst waarin we weer door weer en wind langs de kant staan om ons kind aan te moedigen, in de rust genieten van warme chocolademelk en na de wedstrijd nog even gezellig na kletsen in de kantine.

Om deze herfst én natuurlijk het hockeyseizoen goed in te luiden, organiseert LHC voor alle ouders én kinderen een gezellig samenzijn! Dit gaat gebeuren op vrijdag 12 oktober van 17.00 uur tot 19.00 uur. Terwijl uw zoon of dochter op het veld staat (of gewoon lekker thuis is omdat het niet hoeft te trainen deze tijd) kunt u genieten van een lekkere herfstbok of een heerlijk glas wijn (rood of wit). Als de kids klaar zijn met trainen, kunt u hen trakteren op warme chocolademelk met slagroom! Om het allemaal nóg iets leuker te maken, zijn deze avond de herfstbok, de wijnen en de (warme) chocolademelk, net als altijd, speciaal geprijsd! En natuurlijk is iedereen, ook niet-leden, van harte welkom om de club deze avond.

Tot vrijdag 12 oktober, wij kijken er naar uit!