LHC unieke spaaractie samen met Plus Lochem

Samen met Plus Lochem gaan we een unieke spaaractie opzetten. En het mooie is: met deze actie steunen we onze clubkas!

In tegenstelling tot wat eerder aangekondigd is op de website en facebook, gaan we van iedereen (kabouters en benjamins en C t/m F-leden) een leuke foto maken. Aanmelden is niet nodig. Of je later gebruik gaat maken van de actie kun je zelf beslissen. Nog even in het kort de actie:

• we maken van ieder speler een unieke spelersfoto
  • iedere speler krijgt vervolgens een eigen online-fanshop waarin allerlei leuke LHC -fanartikelen met de eigen spelersfoto verkrijgbaar zijn als een poster, notitieblok, broodtrommel, drinkbeker etc.
  • bij Plus Lochem kun je vervolgens sparen voor gratis fanartikelen: bij iedere € 10,- aan boodschappen krijg je 1 spaarpunt.

Aanstaande zaterdagochtend 15 september komt een fotograaf langs om foto’s te maken van de F, E, D en C-teams. In de bijlage een tijdschema  met indeling per team. Kabouters en Benjamins zijn uitgenodigd tussen 12:15 en 13:00 uur. Voor hen ligt er een clubshirt klaar.

Zorg je ervoor dat je op de genoemde tijd in je tenue klaarstaat om op de foto te gaan?

Hartelijk dank en vriendelijke groet,

Sponsorcommissie LHC
Petra  en Sisca