15 september 2018, start van de Grote Clubactie

Net als de voorgaande jaren, doet de Lochemse Hockey Club ook dit jaar weer mee met de Grote Clubactie.

Wat is dat nou precies de GCA?

De kinderen die in de E en de D spelen, mogen dan loten verkopen aan hun ouders, opa’s en oma’s, ooms en tantes, buren, noem maar op. Het is leuk als de andere teams en hun ouders zoveel mogelijk loten kopen van de E en D spelers!

De opbrengst van de verkoop van de loten komt voor een groot deel ten goede aan onze vereniging. De lotenverkoop van de Grote Clubactie 2018 begint op zaterdag 15 september. Eerder mogen geen loten worden verkocht. Een lot van de Grote Clubactie kost € 3,00 waarvan € 2,40 en gunste komt van de club. Dus hoe meer loten je verkoopt, hoe hoger de opbrengst. En dat kunnen we goed gebruiken voor de aankoop van materiaal voor de club en vernieuwing van het clubhuis.

Vorig jaar hebben wij een klein speelveldje kunnen realiseren. Hoe leuk zou het zijn om de inzet van de kinderen ook dit jaar wederom zichtbaar te maken!

In de week van 10 september, zullen wij bij de coaches of teammanagers van de E en D jeugd een envelop afleveren (maandag-, dinsdag- of woensdagavond) met daarin voor elk kind een boekje en een brief. Wij vragen aan u om deze zaterdag 15 september aan de kinderen mee te geven, zodat zij direct met de verkoop van de loten kunnen beginnen.

Alvast heel erg bedankt voor jullie inzet.

Met vriendelijke groet,

De GCA commissie, Petra en Christel