SportWays kamp bij Lochemse Hockey Club!!

Kom jij ook naar het SportWays Kids dagkamp bij de Lochemse Hockey Club? We hebben ruim 35 aanmeldingen!

Je kunt je nog opgeven! Van 20 t/m 22 augustus wordt onze club omgetoverd tot de ultieme SportWays hockey ervaring. Er wordt dan namelijk een te gek kamp georganiseerd! Het kamp is speciaal voor hockeyfans die hun technieken een echte boost willen geven. Wil jij hockeyen in kleine groepen, op je eigen niveau, om jezelf te verbeteren? Onze enthousiaste staf zal er alles aan doen om jou uit te dagen. Maar dit is nog niet alles, want er komt ook een tophockeyer langs om een te gekke clinic te geven. Kortom: het wordt een ultieme hockey experience!

Tijdens het kamp word je ingedeeld op je eigenniveau en maken we onderscheid tussen Kids & YoungStars. Je kunt naar het Kids kamp als je 5 t/m 9 jaar bent én een enorme hockeyfan. Voor deze Kids wordt een afwisselend programma van hockey en sport & spel aangeboden.

Ben je tussen de 10 t/m 13 jaar, klaar om je hockey skills naar de next level te brengen en wil je vooral hockeyen? Kom dan naar ons YoungStars kamp!

Het kamp is op 20 t/m 22 augustus en het programma duurt van 09.00 tot 17.00

Kosten Kids Lochem: 5 t/m 9 jaar, 2 of 3 dagen

2 dagen: € 139,00 (ma & di)
3 dagen: € 179,00 (ma – wo)
Incl.
Lunch, snacks, bidon en SportWays kampshirt

Kosten YoungStars Lochem: 10 t/m 13 jaar, 3 dagen

3 dagen: € 179,00 (ma – wo)
Incl.
Lunch, snacks, bidon en SportWays kampshirt

Pak deze kans! Je kunt je aanmelden via deze link:  https://bit.ly/2qy336z

En we hebben een cadeautje voor je: teamkorting! Kom je met 6 teamgenootjes (inclusief jijzelf) naar een dagkamp? Dan krijgen jullie 30 euro korting per persoon!* Mail ons op [email protected].

*niet te combineren met andere acties.