ONTMOET-JE-NIEUWE-TEAMDAG JONGSTE JEUGD ZONDAG 1 JULI a.s.

Beste jongste jeugdleden (seizoen 2018-2019: F, E en D8) en ouders,

De Teamdag wordt gehouden op zondagochtend 1 juli a.s. van 10.30-12.30 uur. Deze ochtend zal je kennismaken met je nieuwe team en op het veld worden leuke
(hockey)activiteiten georganiseerd. Tegelijkertijd ontmoeten de ouders elkaar bij het clubhuis en worden de rollen (coach/teammanager/spelleider) binnen de teams en de overige vrijwilligerstaken onderling door hen verdeeld, zodat we na de zomer fris en goed voorbereid aan het nieuwe seizoen kunnen beginnen!

Wanneer:

·        Jij en je ouders worden zondagochtend 1 juli a.s. om 10.30 uur op de club verwacht.

·        De kinderen en de ouders melden zich bij het Clubhuis.

·        Deze Teamdag duurt tot ongeveer 12.30 uur.

Als jij en/of je ouders niet aanwezig kunnen zijn op deze Teamdag, dan verzoeken we jullie vriendelijk om dat te melden via [email protected] o.v.v. "afmelding” (ook graag voor 1 juli). Geef in je bericht aan naar welke rol (coach/teammanager/spelleider/barhoofd/lijncoördinator/overige functies) de voorkeur van je ouders uitgaat, dan kunnen de andere ouders daar rekening mee houden tijdens deze ochtend. Wij zien jullie heel graag (jeugd in hockeykleding en mét stick/bitje/scheenbeschermers) op zondagochtend 1 juli a.s. op de club!

Met sportieve groet,
namens de Vrijwilligerscommissie