Hulp gezocht!

Beste ouder(s) en/of verzorger(s),

Na 5 jaar hebben wij, Lisanne en Anja, besloten te stoppen met het organiseren van diverse activiteiten voor de (jongste) jeugd, t/m de C.
Om deze kinderen toch een diversiteit aan activiteiten aan te kunnen bieden is de club dringend op zoek naar enthousiaste mensen die het stokje van ons over willen nemen.

De kinderen beleven enorm veel plezier aan het sinterklaasfeest, het eieren zoeken met Pasen, een film of discoavond en natuurlijk de bekende spooktocht.
Ook voor eigen ideeën is voldoende ruimte.

Lijkt je dit leuk, meld je dan zo snel mogelijk aan. Je kunt natuurlijk ook zelf een aantal mensen benaderen om dit samen te doen. Heb je vragen, dan graag via mail naar [email protected].

We rekenen op jullie medewerking want het zou jammer zijn als deze activiteiten van de agenda verdwijnen.

Aanmelden kan bij Alice Kiers, bestuurslid Vrijwilligersbeleid: [email protected]

Groeten Lisanne Gerritsen en Anja Franken