Sportverkiezing Lochem:

Vanaf vandaag kan er gestemd worden. Vanuit LHC zijn er zelfs DRIE nominaties!

LHC VeterinnenA is genomineerd voor sportploeg van het jaar: ze zijn niet meer de jongste;-) maar een super gemotiveerd Veterinnen damesteam dat zich niet zomaar uit het veld laat slaan. Ze zetten alles op alles en gaan voor de winnende goal!!!!!

Hetty Helder is genomineerd voor vrijwilliger van het jaar: wekelijks staat zij als vrijwilliger van de Lochemse Hockey Club met volle passie de wedstrijden te fluiten. Ze is duidelijk, correct en laat zich door niemand commanderen. Haar jarenlange ervaring zet zij in om de jeugd op te leiden tot volwaardig nieuwe scheidsrechters.

Hetty koesteren wij en daarom wordt zij extra in het zonnetje gezet.

En de foto van JC1, gemaakt door Kristel van Dijk  van Shoootz, is genomineerd voor sportfoto van het jaar.

Op de site http://www.sportverkiezinglochem.nl/kun je vanaf vandaag je stem uitbrengen.

Stemt allen op Hetty als vrijwilliger van het jaar en op VeterinnenA, zodat zij in aanmerking komen voor de publieksprijs. Op de foto van JC 1 kunnen we jammer genoeg onze stem niet uitbrengen.

Bijlage