Salland Clubactie, overstappen nog t/m 31 december a.s.

23-12

Nog een paar dagen: scoor voor de club en profiteer zelf van de beste naturapolis van Nederland

Ga naar Lochemse Hockey Club

De afgelopen weken hebben we je verteld over de Salland Clubactie, waar wij als club aan meedoen. In totaal doen daar al meer dan 100 clubs aan mee die mooie bedragen scoren voor in de clubkas.

Al ruim 5.000 sporters gingen je voor!

Profiteer ook van de beste naturapolis van Nederland voor de beste prijs. Voor 2018 heeft Salland de basispremie verlaagd naar € 101,50 per maand. Reden genoeg om eens te vergelijken; dat loont in veel gevallen. Je bespaart maar zo tientallen euro’s per maand binnen het gezin. Mooie win-win dus, want voor elke overstapper scoren wij een bedrag waar we mooie dingen mee doen voor de club.

Vergelijken en overstappen kan nog tot en met 31 december. Ga snel naar pagina van Lochemse Hockey Club en meld je daar aan. Salland Zorgverzekeringen zorgt er dan voor dat je huidige zorgverzekering wordt opgezegd. Daar heb je dus geen omkijken meer naar!

Salland is euros goedkoper dan vergelijkbare pakketten van Menzis en Zilveren Kruis