Nieuwe teamsamenstelling Meisjes A en B

Geachte speelsters en ouders,

Na de publicatie van de voorlopige teamsamenstellingen hebben wij een aantal reacties gehad. We hebben alle ontwikkelingen en argumenten serieus en zorgvuldig afgewogen en hebben besloten bij de meisjes A en B wijzigingen door te voeren, aangezien wij anders bij een categorie getalsmatig door een ondergrens zouden gaan. De ervaringen in het recente verleden hebben aangetoond dat dit heel onwenselijk zou zijn. Grote aantallen in teams brengen zeer positieve ervaringen met zich mee, zoals coaches ons jaarlijks bevestigen. Dit betekent concreet dat wij de drie A-teams hebben teruggebracht tot twee.

Hieronder treft u de nieuwe teamsamenstellingen aan van de meisjes A en B. Deze is tot stand gekomen na zeer intensief overleg tussen beoordelaren, trainers, coaches, lijncoördinatoren en bestuur. Wij hebben constant het belang van ieder individu en van de club voor ogen gehad en hopen daarmee op uw vertrouwen. Wij realiseren ons ook dat er geen indeling is waarbij iedereen 100% tevreden is.
A.s. maandagavond 3 juli tussen 20.00-21.00 uur kunt u naar het clubhuis komen wanneer u een toelichting wenst op deze wijzigingen.

Vriendelijke groet, TC

Bijlage