ZEER GROTE KORTING OP HET SPORTWAYS HOCKEYKAMP OP LOCHEM 14-16 AUGUSTUS 2017!

Beste leden,

Na een succesvol eerste Sportways kamp vorig jaar zomer waaraan 22 deelnemers van zowel de LHC als vanuit de regio deelnamen, hebben we in samenwerking met Sportways deze dagen geëvalueerd. Dit zijn de bevindingen:

1. De kinderen die vorig jaar hebben deelgenomen vonden het waanzinnig leuk.

2. De kwaliteit van zowel de trainers als de technische oefeningen zelf is erg hoog.

3. Een hoop ouders geven aan hun kind graag op te willen geven maar vinden de kosten erg hoog.

Gezien bevindingen 1 en 2 vindt dit jaar wederom het Sportways kamp op de LHC plaats op maandag 14, dinsdag 15 en optioneel woensdag 16 augustus voor kinderen van 6-9 jaar en 10-13 jaar oud. Gezien bevinding nummer 3 heb ik heuglijk nieuws: we hebben een anonieme sponsor die ons flink wil ondersteunen!

Vanwege zowel het hoge fun gehalte als het hoge niveau van de trainingen, zijn we hier als club ontzettend blij mee. Ik hoop dan ook van harte dat dit voor veel ouders net dat steuntje in de rug kan zijn om uw kind twee of drie hele mooie hockeykamp dagen te laten beleven en waar ze ook weer betere hockeyers van zullen worden.

Dit betekent dat u, indien u daar gebruik van maken wilt, kunt rekenen op een zeer forse korting op deelname aan het kamp. Zoals u via de link op de website bij het stukje 'zomer hockeykamp bij Lochem' kunt zien zijn de kosten zonder korting nu € 135 voor twee dagen en € 179 voor drie dagen. Daar gaat dan dus echt een aanzienlijk deel van af.

Let wel, u hoeft hier geen gebruik van te maken maar schroom ook zeker niet om het wel te doen. Als dit u net over de streep haalt, dan is dat juist de bedoeling. Laat het dan direct weten. We zouden het fantastisch vinden wanneer dit betekent dat het aantal deelnemers hierdoor gaat groeien!

Indien u geïnteresseerd bent in de kortingsmogelijkheid, stuur dan een mail naar [email protected].

Sportieve groet,

Tom van der Laan