WANTED !!! Vrijwilligers voor de Toernooicommissie.

Zoals jullie weten, worden er elk jaar op de club super gezellige toernooien voor de D, C en B jeugd georganiseerd (in juni of begin juli). De organisatie daarvan is in handen van de toernooi-commissie, die inmiddels al vele jaren bestaat uit een vaste groep enthousiaste ouders. In verband met de leeftijd van de kinderen (waarvan de meeste al niet meer op hockey zitten) wordt het tijd om het stokje door te geven aan een nieuwe groep enthousiastelingen. Dit is de leukste vacature binnen LHC!

Er is een goed draaiboek beschikbaar en het kost daardoor niet heel veel tijd. Uiteraard wordt er zorg gedragen voor een vlekkeloze overdracht, zodat de nieuwe ploeg een vliegende start kan maken.

Heb je interesse, neem dan contact op met Michel Jansen (voorzitter huidige toernooi-cie) op 06-31972721 of Ingrid Middag (vrijwilligerscommissie) op 06-14382065.

Bijlage