LHC Hockeykledingbeurs

zaterdag 29 augustus 2020   |   09:30 - 12:00   |   Bar,Clubhuis

Tweedehands hockeykledingbeurs 29 augustus 9.30-12.00 uur

Aanstaande zaterdag is de tweedehands hockeykledingbeurs bij de LHC!

DeLHC tweedehands hockeykledingbeurszal twee keer per jaar worden georganiseerd: vóór het nieuwe seizoen en na de winterstop. Scoor hier iets voor een leuk prijsje of lever je (te kleine) hockeykleding in voor de verkoop. De opbrengst komt ten goede aan de vereniging; zo kunnen we bijvoorbeeld nieuw trainingsmateriaal kopen. Iedereen die kleding aanbiedt dat verkocht wordt, krijgt een leuk presentje!

Hoe werkt het?

Kleding inleveren:

Zaterdag 29 augustus 9.00- 9.30 uur op de club.

Of zaterdag vóór 8 uur in een afgesloten zak voorzien van naam en telefoonnummer bij Dr. Ten Bokkel Huininkweg 23, Lochem.

Wat kun je inleveren?

HOCKEY-kleding en gerelateerde itemszoals shirts, hoodies, rokje/broek, trainingsbroek/jack, hockeyschoenen (veld/zaal), scheen-/handbeschermers, sticks, hockeytassen.

SVP niets inleveren dat kapot, ongewassen, verkleurd of gedateerd is.

Shirts en kleding met oude sponsors kunnen niet meer gedragen worden tijdens wedstrijden!

Gevonden voorwerpen

Gevonden voorwerpen die voor de beurs niet zijn opgehaald worden ook te koop aangeboden. Mis je nog iets, kom dan dus vóór29 augustuskijken of er nog iets van je ligt. Wanneer we een telefoonnummer vinden op een kledingstuk bellen we dit altijd even na (het heeft dus zin om je kleding te merken). Na de beurs gaan de overgebleven gevonden voorwerpen naar een goed doel.

Tot ziens op zaterdag 29 augustus!

Team LHC tweedehands kledingbeurs