Laatste info Familie Paashockey toernooi 17 april

Beste leden,

Langs de velden begrijp ik dat er hard gewerkt wordt aan het samenstellen van de teams! Omdat het nog steeds mogelijk is om je in te schrijven hier nog even wat informatie:

• Er zijn twee competities; één voor alle teams met de leeftijd tussen circa 15 en 22 jaar en één voor alle teams die bestaan uit ouders en kinderen!
  • Er hoeft per zelfgemaakt team maar één persoon lid te zijn van onze GASTVRIJE LHC! Verder hoef je niet op hockey te zitten. Neefjes, nichtjes, vrienden, vriendinnen, iedereen mag mee doen! Er zijn al jeugdleden die met hun halve klas een team hebben gevormd. Ook zijn er al teams waarvan de familie vanuit de andere kant van het land mee doet, dat is nu juist de bedoeling!
  • Let op bij het samenstellen van je team want alle teams zijn gemengd en alleen meisjes & dames mogen score! Zo blijft het leuk en veilig voor iedereen van 4 tot 75 jaar oud!
  • Er zijn ook andere leuke activiteiten voor de jongere leeftijden.
  • Op het inschrijfformulier kun je maximaal 16 namen invullen, heb je er iets meer schrijf ze er dan gewoon bij.Elke groep die op hetzelfde formulier staat blijft sowieso bij elkaar!
  • Je hoeft niet perse een heel team te hebben! Je mag ook een formulier invullen met bijvoorbeeld 3 of 7 deelnemers. Wij zullen jullie dan samenvoegen met een ander klein groepje om zo samen een heel team te vormen. Zo kan ieder lid sowieso mee doen en ook sowieso een paar anderen meenemen! Ook hier geldt dat elke groep die op hetzelfde formulier staat sowieso bij elkaar in het team zal zitten.
  • Nog geen inschrijfformulier? Zie de bijlage of vraag er anders as woensdag, donderdag of vrijdag naar op de training.
  • De inschrijfformulieren kun je deze week op de trainingen bij Annemiek,Walter of bij mij inleveren of anders uiterlijk dit weekend (1 en 2 april) achter de bar in het clubhuis en dan haal ik ze daar op. Ook mag je het formulier scannen en mailen naar [email protected] iedere aanvoerder krijgt dan een bevestiging van inschrijving per mail.
  • Elk team bedenkt zijn eigen teamnaam en bijpassende kleur of kleding. Je mag gewoon in bijvoorbeeld wit of rood komen maar ook als Asterix, Obelix en de Romeinen, als je maar duidelijk herkenbaar bent als 1 team.

Heb je al besloten om mee te doen? Bezoek nu dan snel de Facebook site van de LHC en like het event Familie Paashockey toernooi ! Dan kunnen anderen zien dat jij er bij bent en dan komen ze ook !

Schrijf je snel in !

Tom van der Laan