Mini van de week

Speel jij in een F of E team? Meld je dan snel aan om onze Mini van de Week te worden voor komende zondag of voor een andere thuiswedstrijd.

Bij elke thuiswedstrijd van Lochem Dames 1 mag een meisje E/F-jeugd als Mini van de Week deelnemen aan de wedstrijd. En weet je wat nou zo leuk is? Dit gaan we ook voor LHC Heren 1 doen. Hier mag een jongen E/F-jeugd als Mini van de Week de heren komen assisteren!
Hoe ziet zo’n dag er nou precies uit? Een Mini van de Week komt circa een uur voor aanvang van de wedstrijd in hockeykleding (met stick en bitje) naar het clubhuis om de spelers te ontmoeten.

Jij en je ouders krijgen een welkomstdrankje en de spelers stellen zich dan aan jou voor. De Mini van de Week die de dames of heren gaat helpen mag ook deelnemen aan de lunch na de wedstrijd!

Voorafgaand de wedstrijd ben je aanwezig bij de teambespreking. Je hoort dus alle (geheime) afspraken die de spelers of speelsters samen met de coach onderling maken! Na de teambespreking ga je samen met de spelers warm lopen. Wellicht mag je zelfs ook de keeper al een beetje gaan inspelen. Als er iemand geblesseerd raakt dan moet de Mini van de week zo snel mogelijk met de waterzak of een ijskompres de betreffende speler weer fit zien te krijgen.

Na afloop bedankt de Mini van de Week namens de Lochemse Hockey Club de scheidsrechters en de coaches van de tegenpartij. Uiteraard help je het team ook bij het uitlopen.

De belangrijkste taak moet dan nog komen! De Mini van de Week mag namelijk de WOMAN (of MAN) OF THE MATCH bekendmaken. Van deze persoon krijgt de Mini van de Week vervolgens de wedstrijdbal overhandigd met zijn of haar handtekening die mee naar huis mag worden genomen als mooie herinnering aan een fantastische hockey-middag!

Wil jij ook Mini van de Week worden? Dat kan dus als je in de E of F-jeugd speelt. De meisjes kunnen Alice Kiers ([email protected]) een email sturen. En voor opgave Heren-1 kunnen de jongetjes een mailtje sturen aan Lucia Turkenburg ([email protected]).

Indien jij wordt uitverkozen ontvang je van ons een officiële uitnodiging.