VIP kaarten Euro Hockey League 14 t/m 17 april a.s.

Beste leden van de Lochemse hockeyclub

Al jaren is ABN AMRO als sponsor betrokken bij de hockeysport, zo ook de Euro Hockey League. Dit jaar zal de KO16 van dit Europese tophockey toernooi gespeeld worden op HC Oranje-Rood van vrijdag 14 april t/m 17 april. In totaal komen 16 teams in actie tijdens deze ronde, waaronder de Nederlandse teams van Oranje-Rood, Kampong en AHBC Amsterdam.

Graag bieden wij de leden van de clubs waar wij als ABN AMRO hoofdsponsor zijn de mogelijkheid aan VIP kaarten te kopen voor dit event. Daarom kun je als lid van de LHC VIP kaarten kopen met een korting van 30%. Een VIP kaart kost dan nog maar € 56,- en voor kinderen t/m 12 jaar kost hij € 35,-. De inhoud van een VIP kaart is als volgt:

- Toegang tot het evenement

- Toegang tot de ABN AMRO Lounge

- Catering (hapjes, drankjes, lunch/diner) gedurende het programma

- Gereserveerde (overdekte)plekken in het stadion

- Clinic veld voor de kinderen

Wil je graag bij de EHL als onze VIP gast aanwezig zijn? Koop dan nu je kaarten via onderstaande link:

We hopen je te mogen begroeten bij de EHL met Pasen in onze ABN AMRO Lounge.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Sponsoring & Events