van 't bestuur

Feest voor ouders en seniorleden (21+)

Beste ouders en seniorleden,

De LHC streeft ernaar om een gastvrije attractieve familieclub te zijn, die meer biedt dan hockey alleen! As 11 maart van 18h00-22h00 vindt daarom een feest plaats voor alle ouders, vrijwilligers, veterinnen, veteranen en trimmers.
Kent u niet veel andere ouders of juist wel? Na deze avond kent u er in ieder geval een flink aantal meer. Het thema is après-ski, hiervoor hoef je niets van skiën te weten behalve dan dat elke outfit tussen wat je normaal op zaterdag avond aan hebt en wat je op de berg aan zou trekken, op deze avond helemaal goed is!

Eten en drinken is volop tegen relatief lage bedragen aan de bar te verkrijgen. Kaarten zijn al te koop. Ze kosten € 7,50 per persoon en zijn te verkrijgen bij Tante Pos in het centrum van Lochem. Hopelijk allen tot de 11e !

Bestuur LHC