Even aandacht voor ons A-team:

Zoals afgelopen zondag is beloofd, heeft het bestuur het A-team vanmorgen getrakteerd op taart. De mannen van dit accommodatie-team zijn elke maandag- en vrijdagmorgen aanwezig op de club om o.a. onderhoud te verrichten, velden bladvrij te maken en reparaties uit te voeren. Vooral in deze periode hebben ze er hun handen vol aan om te zorgen dat de velden bespeelbaar zijn in het weekend. De mannen verdienen dan ook een groot compliment voor hun vrijwillige inzet voor de club!

Zoals jullie begrijpen, vergen deze werkzaamheden enorm veel tijd. Het A-team is dan ook dringend op zoek naar enthousiastelingen die 1 of 2 ochtenden in de week (of in de maand) willen komen helpen.
Ken je iemand (vader/opa/buurman) die tijd over heeft en het heerlijk vindt om buiten te zijn en om te klussen of tuinieren, laat het ons weten!
Wil je meer info of wil je je hiervoor aanmelden, dan kun je contact opnemen met Julius Kayser van het A-team: 06-55144238 of per mail: [email protected]