Vrijwilligers in het zonnetje

Zondag 20 november jl. werden de vrijwilligers getrakteerd op een hapje en een drankje in het clubhuis.
Tijdens deze middag werd de Reigerskampbeker uitgereikt aan de Vrijwilliger van het Jaar: Leo de Vries. Leo is lijncoördinator van de jongenslijn (11-tallen), coach van Lochem MC1 en speler bij Veteranen B. Leo steekt met veel enthousiasme heel veel vrije tijd in de club. Leo, je hebt deze titel dik verdiend! Nogmaals gefeliciteerd en ontzettend veel dank voor je inzet!

Daarnaast werd het 'niet-spelende team' bekend gemaakt: dit jaar is dat ons geweldige A-team (accommodatieteam)! Julius, Wim, Rob, Wim, Nico, Huib en Herman werden gisteren alvast in het zonnetje gezet. Omdat niet alle heren gisteren aanwezig konden zijn, krijgt het A-team aankomende vrijdag een taart uitgereikt.
Heren jullie ook ontzettend veel dank voor jullie inzet! Elke maandag- en vrijdagmorgen zijn jullie te vinden op de club voor het onderhoud aan de velden, het clubhuis, het bladvrij houden van de velden, reparaties, schilderwerk en wat al niet meer.
Petje af mannen, voor al jullie werkzaamheden!!!