Afscheid bij J8D1

Op zaterdag 5 november heeft J8D1 afscheid genomen van Mickey (speler) en Joris Kröner (coach). Ondanks dat iedereen het enorm spijtig vindt dat Mickey en Joris vertrekken, werd het gebeuren toch op een gepaste manier 'gevierd'.

Allereerst werd er een partijtje hockey gespeeld waarbij J8D1 met alle aanwezige broertjes en zusjes het opnam tegen de mama's en de papa's. Een spannende wedstrijd waarbij over en weer niks cadeau werd gegeven, eindigend in een 3-3 stand.

Daarna een gezellig samenzijn in het clubhuis, met een hapje en een drankje, waarbij Mickey en Joris in het zonnetje zijn gezet.

Mickey en Joris, enorm bedankt voor jullie inzet en aanwezigheid de afgelopen jaren. Veel succes in jullie verdere hockeyloopbaan, behalve tegen Lochem natuurlijk Bijlage